Fandom

Finnish Ikariam Wiki

Premiumtili

224sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Aina kaikista valtakuntasi tapahtumista tiedotettuna pysyminen ja täydellisen hallinnan pitäminen on haaste jonka kanssa jokainen hyvä hallitsija kamppailee! Kaiken tuon voi tehdä paljon helpommin - Ikariam PLUS avulla!

Rakennuttajan yleiskatsaus Muokkaa

Kaupungin yleiskatsaus parannetuista neuvonantajista antaa sinulle kolme täysin uutta yleiskatsausta koko valtakuntasi ekonomiasta.

  • Silmäyksellä voit nähdä missä valtakuntasi asukkaat ovat töissä.
  • Jokaisen kyläsi tyytyväisyys näytetään yhdessä ruudussa.
  • Yleiskatsaus varastoistasi kaikissa kaupungeissasi ja kaivosten tasot saarilla.
  • Suorat linkit kaikkiin kaupunkeihisi ja niiden resurssikaivoksiin.
  • Laajennustasot kaikille tärkeille rakennuksillen, kuten kaupungintalolle, kaikissa kylissäsi!

Sotaväen yleiskatsaus Muokkaa

Joukkojesi ylipäällikkönä sinulla on yleiskatsaus koko armeijastasi ja niiden ylläpitokustannuksista Armeija-valikossa.

  • Sinun koko armeijasi yhdessä yleiskatsauksessa - tarkista missä joukkosi ovat tällä hetkellä ja kuinka monta miestä saat mukaasi taisteluun!
  • Täydellinen ylläpito per tunti yksikkötyypin mukaan tai kokonaismäärä!
  • Näe missä suurimmat maksut ovat ja optimoi armeijasi! Tilastot maa- ja merijoukouista saatavilla.

Yleiskatsaus tieteeseen Muokkaa

Tutkimus yleiskatsauksen avulla voit muuttaa tietoa aidoksi voimaksi!Täydellinen yleiskatsaus menoistasi!

  • Tarkastele akatemioitesi tasoja ja niihin laitettuja tiedemiehiä kaikissa kylissäsi!
  • Kaikkien tiedemiestesi kustannuslaskelma!
  • Suorat linkit kaikkiin akatemioihisi!

Diplomaattinen yleiskatsaus Muokkaa

Sekä diplomatiassa kuin sodassakin, tarkat ja toimivat tiedusteluraportit ovat pohja mille tahansa hyvin ajatellulle päätökselle. Tulet löytämään kaiken tarvitsemasi tästä yleiskatsauksesta!

  • Kaikki aktiiviset vakoojat jokaisesta kylästä yhdessä yleiskatsauksessa!
  • Tarkista suoraan mikä tehtävä suoritettiin viimeeksi, missä vakoojasi tällä hetkellä ovat ja koska he ovat suorittaneet tehtävänsä!
  • Kiinnijäämisen riski kaikilta vakoojiltasi - löydä parhaiten naamioitu vakooja kohdekylässä yhdellä vilkaisulla!
  • Suorat linkit vakoojien kotikaupunkeihin antaaksesi niille heti uusia tehtäviä!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki