FANDOM

Täällä voit ottaa käyttöön lomatilan jos kaupunkiisi tai kaupungistasi ei ole matkalla joukkoja. Pelitiliäsi ei poisteta jos olet epäaktiivinen liian pitkään, eikä kaupunkeihisi voida hyökätä. Työläisesi ja tiedemiehesikin tosin ovat lomalla, eivätkä työskentele. Estääksemme lomatilan väärinkäytön, lomatilan tulee kestää vähintään 48 tuntia. Sinä aikana et voi pelata Ikariamia. Kahden vuorokauden jälkeen lomatilasi päättyy automaattisesti kun kirjaudut sisään seuraavan kerran.

Uusimman päivityksen ansiosta lomatilan voi aloittaa vaikka kaupunkisi olisi miehitetty / sitä ollaan miehittämässä tai sinne on tulossa vihollisen joukkoja. Kun haluat lomatilaan: 1. Valitse asetukset 2. Valitse asetuksista siirry lomatilaan 3. Vihollisen joukot häädetään kun aloitat lomatilan.

Ja sitten lainaus yllä olevasta:

Pelitiliäsi ei poisteta jos olet epäaktiivinen liian pitkään, eikä kaupunkeihisi voida hyökätä. Työläisesi ja tiedemiehesikin tosin ovat lomalla, eivätkä työskentele. Estääksemme lomatilan väärinkäytön, lomatilan tulee kestää vähintään 48 tuntia. Sinä aikana et voi pelata Ikariamia. Kahden vuorokauden jälkeen lomatilasi päättyy automaattisesti kun kirjaudut sisään seuraavan kerran.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki