FANDOM

Kuljetuslaiva Muokkaa

Kauppalaivat ovat valtakuntasi tärkein tukivoima. Riippumatta siitä kuljettavatko ne resursseja, joukkoja vaiko uutisia, merimiehesi pitävät huolen siitä että ne tulevat turvallisesti ja nopeasti perille.

Murtajalaiva Muokkaa

Tämä murtajalla varustettu laiva lävistää kaiken matkallaan ja murskaa kokonaisia laivastoja romuksi.

Tykkilaiva Muokkaa

Tämä laiva on tykkilaiva, joka oli alunperin tarkoitettu kamppailujen tukipilariksi. Kuitenkin, tykkilaiva on edelleen hyvin arvokas pitkän kantaman tarkka puolustusase, koska se osuu vihollisen vesirajaan, vaikkakaan se ei aiheuta paljon vahinkoa.

Liekinheitinalus Muokkaa

Liekinheitinlaivan keulassa on liekinheitin, joka sylkee kreikkalaista tulta merelle. Jopa meren pinnalla sekoitus palaa ja muodostaa liekkimeren. Kauhistuttava lähitaistelualus.

Katapulttilaiva Muokkaa

Laivan kannella katapultti on pienempi kuin sen vastine maalla tilasta johtuen. Aallot tekevät siitä epätarkan, mutta sen palavat, öljyllä täytetyt ammukset tekevät suurta tuhoa.

Heitinalus Muokkaa

Heitinaluksen runko on poikkeuksellisen iso ja leveä, jotta se kestää heittimen aiheuttaman valtavan rekyylin. Jos sytytys on ajastettu oikein, voimakas ammus räjähtää vihollislaivan kannen yläpuolella.

Höyrymurtaja Muokkaa

Kuten murtajakin, on höyrymurtajan keula varustettu murtokärjellä. Tämä on kuitenkin paljon edistyneempi versio. Höyrymoottorista johtuen voi tämä alus kiihdyttää nopeammin ja se voi siis aiheuttaa enemmän tuhoa viholliselle. Höyrymurtaja on luultavasti vaarallisin alus etulinjassa.

Rakettilaiva Muokkaa

kiitos tutkimustemme ovat tiedemiehemme onnistuneet varastoimaan suuria määriä räjähtävää jauhetta puisiin laitteisiin, jotka voidaan räjäyttää monen sadan metrin päässä veden pinnalla ja jotka aiheuttavat mittavan räjähdyksen osuessaan vastustajan laivoihin. Vihollisen tulisi pelätä -todellakin- tätä tappavaa asetta!

Sukellusvene Muokkaa

Laivat jotka kulkevat veden pinnan alapuolella ovat äärimmäisen voimakkaita meriaseita. Ne voivat liukua vihollislinjojen taaksi melkein näkymättömästi ja aiheuttaa massiivisia vahinkoja.

Taistelupikavene Muokkaa

Keksintö, joka olisi hämmästyttänyt jopa Heronia: Taistelupikavene käyttää suuren höyryturbiinin impulsseja ja siipirattaita osuakseen vihollisen aluksiin suurella voimalla ja nopeudella. Alus ei tarvitse juuri lainkaan miehistöä.

Ilmapommitukialus Muokkaa

Ilmapommitukialus on suunnattoman suuri kelluva linnoitus. Ilmapommikoneet sen kyydissä me voimme hyökätä vihollistemme kimppuun taivaalta merelläkin.

Huoltoalus Muokkaa

Huoltoalus antaa tukea omalle laivastolle. Koulutetut mekaanikot ja sukeltajat voivat välittömästi korjata pieniä vahinkoja satamassa, jotta yksiköt pääsevät jatkamaan taisteluaan välittömästi. Tämän lisäksi ne toimittavat merimiehille ruokaa ja viiniä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki