FANDOM

Nimi
0.3.3
Edellinen versio
0.3.2.2
Seuraava versio
-
Julkaistu
-

Ominaisuus – Kutsu helpommin ystäviä mukaan "Valinnat" valikossa olevalla uudella "Kutsu ystäviä". Löydät linkin, jonka voit lähettää edelleen ystävillesi. Jos he rekisteröivät Ikariam tunnuksen tästä linkistä, sijoitetaan heidän ensimmäinen kaupunki mahdollisimman lähelle kutsujan pääkaupunkia.

Ominaisuus – Lomatilassa, epäaktiivisena ja bannissa olevat pelaajat eivät ole enään mukana saaren uskossa.

Ominaisuus – Muutos Barbaarin kylään: Kylän max taso nostettu 10 -> 15. Pelaajat jotka ovat jo selvittäneet barbaarikylän eivät kuitenkaan saa sitä saarelle uudestaan, koska ryöstettävät resurssit ovat pienempiä. Ryöstösaalista muutettu; marmoria ennen kristallia, ja barbaareilla on nyt aina tarpeeksi moraalia.

Ominaisuus – Pieniä muutoksia rakentajan yleiskatsaukseen.

Ominaisuus – Muutoksia moraaliin: Joukkojen moraali riippuu nyt entistä enemmän pelaajasta. Tarkennettua taisteluraporttia on myös muutettu näyttämään enemmän moraalin muutoksia, sekä graafisesti että tekstinä (tekstitietoa viemällä osoittimen grafiikan päälle).

Ominaisuus – Laivaston käytäyttymistä satamaan tullessa muutettu: Ennen laivasto pystyi seilaamaan suoraan saarron läpi, nyt on oltava liittolaisen laivoja saartamassa. Saarto ei vaikuta samalta saarelta tuleviin ryöstöihin tai miehityksiin.

Ominaisuus – Puolustajat eivät voi paeta taistelusta enään lähettämällä joukkoja toiselle tehtävälle, vaan taistelevat vielä yhden erän ennen lähtöä. Taistelevat tukijoukot eivät näy kaupungissa olevissa joukoissa, vaan sotilaallisessa yleiskatsauksessa.

Ominaisuus – Kasarmia ja telakkaa on muunneltu. Joukot eivät enään valmistu yksitellen, vaan kaikki yhdessä erässä laitetut tulevat samaan aikaan käyttöön kun kaikki ovat valmiina. Voit lisätä enintään 3 eri erää valmistumaan kerralla.

Ominaisuus – Rakennusjono vakoojille: Vakoojia voi nyt harjoittaa joukkojen tavalla laittamalla useamman harjoittelujonoon. Kaikki yhdessä erässä laitetut vakoojat tulevat käyttöön vasta kun kaikki ovat valmiita. Voit lisätä tähänkin enintään 3 eri erää kerralla.

Ominaisuus – Tutkimuskokeita rajoitettu. Ennen tarvittavan kristallin määrä nousi joka kokeen jälkeen, nyt maksimi on 300000 kristallin paikkeilla, eli noin 150000 tutkimuspistettä.

Ominaisuus – Ilman joukkoja olevien kaupunkien ryöstely helpottuu. Taistelu on ohi heti kun muuriin saadaan reikä, ellei kaupungissa ole joukkoja.

Ominaisuus – Muutoksia varastoon: Turvassa olevien resurssien määrä nostettu 1% -> 8% (Ambrosialla tämän tuplaaminen muutettu vastaavasti 2% -> 16%). Epäaktiivisille (i) pelaajille tämä laskee vanhaan prosenttiin. Vain neljän (4) suurimman kylässä olevan varaston turva nousee 8%:iin, muut toimivat kuten aikaisemmin, 1% turvassa.

Ominaisuus – 2 uutta kategorioita huippupisteisiin:

  • 'Lahjoitetut resurssit’; lahjoituksia resurssien lähteille ja ihmeille verrataan. Tästä näkee tarkat määrät, koska kaikkien pelaajien lahjoitukset tallennetaan.
  • ‘Käytetyt resurssit’; kaikkia käytettyjä resursseja lasketaan (joukot, laivat, rakennukset). Menetetyt joukot eivät laske tätä lukemaa. Alkulukema lasketaan rakennusmestarit pisteistä.

Ominaisuus – Ylläpitokustannuksia muutettu. Kultaa vähenee tunneittain, 20 minuutin sijaan. Kustannus lasketaan kuitenkin edelleen samalla tavalla.

+ joukko bugikorjauksia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki