FANDOM

Nimi
0.3.1
Edellinen versio
0.3.0
Seuraava versio
0.3.2
Julkaistu
29.04.2009

  • Ominaisuus - Rakennuslista: Pelaajat, joilla on Premium-tili, voivat asettaa enintään neljä rakennusta listalle laajentumaan. Nämä rakennetaan perätysten. Rakennuslistan työt voidaan perua milloin hyvänsä. Rakennuskustannukset otetaan tililtäsi vasta kun rakentaminen on alkanut.
  • Ominaisuus - Premium-tilin ylaiskatsaussivut on uusittu kokonaan. Ne sisältävät enemmän tietoa, esim. kauanko viinvarannot kestävät kaupungissa.
  • Ominaisuus - Miehitys: Pelaajat voivat nyt miehittää kaupunkeja ja siten käyttää niitä siltoina muihin tehtäviin. Joukkojen ylläpito tosin maksaa tuplasti, kuten muissakin tehtävissä. Jos teet ryöstöretken miehitetystä kaupungista, miehitetty kaupunki saa 10% saaliista. Pelaaja voi miehittää yhtä monta kaupunkia kuin hänellä on palatsissa tasoja. Miehitettyjä kaupunkeja voivat myös muut liittolaiset käyttää siltoina.
  • Ominaisuus - rajoittamaton aika, jona voi asettaa joukkoja ja laivastoja liittolaisten kaupunkeihin, miehitettyihin kaupunkeihin sekä liittolaisten miehittämiin kaupunkeihin.
  • Ominaisuus - `Timer in Tab` -osoitin: Näyttää jäljellä olevan ajan rakennuksen laajennuksen valmistumiseen.
  • Ominaisuus - Uutta grafiikkaa saarinäkymässä: Nyt on viisi erilaista muotoa saarille, jotka näkyvät myös maailmanäkymässä.
  • Ominaisuus - Saarinäkymä: Saarretut satamat, taistelut ja miehitykset näkyvät. Nämä näkyvät kaikille niille, joilla on kaupunki tai liittolainen kyseisellä saarella.
  • Ominaisuus - Sotilaalliset sopimukset: Mikäli pelaajalla on sotilaallinen sopimus toisen pelaajan kaupungin kanssa, hän voi asettaa joukkojaan sinne ja käyttää kaupunkia siltana.
  • Ominaisuus - Enemmän huippupisteitä: Nyt on kolme huippupistekategoriaa enemmän, joita ei kuitenkaan lisätä kokonaispisteisiin. Hyökkäyspisteet: Saat pisteitä jokaisesta omien hyökkäävien joukkojesi tuhoamasta yksiköstä. Puolustuspisteet: Saat pisteitä jokaisesta omien puolustavien joukkojesi tuhoamasta yksiköstä. Kauppapisteet: Jokaisesta onnistuneesta kaupasta kauppapaikan kautta saat pisteitä. Jotta uudet pelaajat olisivat tasavertaisessa asemassa, uudet pisteet ovat aikariippuvaisia; esim. mitä pidempi aika taistelusta tai kaupasta on, sitä vähemmän pisteitä painotetaan.
  • Ominaisuus - Arkisto: Voit pysyvästi arkistoida taisteluraportteja, vakoiluraportteja tai viestejä arkistoon hintaan 1 Ambrosia.
  • Ominaisuus - Lähestyvien joukkojen koostumus: Yhdellä Ambrosialla voi pelaaja saada lisätietoa lähestyvien, hyökkäävien joukkojen/laivastojen koostumuksesta.
  • Ominaisuus - Muistiinpanot: Muistiinpanoihin voit nyt nopeasti tallettaa tekstiä pysyvästi.
  • Bugikorjaus - Sotilaallisen neuvonantajan näkymässä ollut vääriä koordinaatteja.
  • Bugikorjaus - Satunnaisesti ryöstöretkeltä palaavien joukkojen aikana kauppalaivanäkymässä kirjoitetut viestit menivät väärällä vastaanottajalle.
  • Bugikorjaus - Jäljellä oleva tutkimusaika ei näkynyt, jos kyseisen kaupungina akatemiassa ei ollut tutkijoita, vaikka muissa akatemioissa olisikin ollut tutkijoita.
  • Bugikorjaus - Osoitinvirhe lähetystössä IE6:lla korjattu.
  • Bugikorjaus - Ryöstöretkivirhe, joka näkyi kun alkuperäkaupungissa oli liittolaisten joukkoja on korjattu.
  • Bugikorjaus - Kulttuurisopimusten hyväksyminen oli mahdollista ilman vapaita museopaikkoja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki